Om oss

BNP Paribas Cardif er forsikringsdelen til det internasjonale bankkonsernet BNP Paribas, en av Europas ledende aktører innen bank- og finanstjenester.

Strategi

Vår strategi er å vokse i de nordiske markedene ved å levere merverdi til våre samarbeidspartnere og deres kunder med innovative og konkurransedyktige forsikringsløsninger og best mulig service.

BNP Paribas Cardif skal være ledende på personforsikringsprodukter distribuert gjennom samarbeidspartnere i det norske markedet.

Dette gjør vi gjennom forståelse av våre partneres kjernevirksomhet og tilbyr kundevennlige og innovative forsikringsløsninger. Ved våre forsikringsprodukter vil våre partnere utvide sitt produkttilbud og øke deres tilstedeværelse i markedet.

BNP Paribas Cardif tilbyr konkurransedyktige forsikringsløsninger gjennom:

• en innovativ og fleksibel forretningsmodell
  • en felles nordisk plattform
  • en svært kompetent og profesjonell service til partnere og sluttkunder
  • lang og global erfaring
  • en bred produktportefølje
  • gode og langsiktige relasjoner med partnere