Om oss

BNP Paribas Cardif er forsikringsdelen til det internasjonale bankkonsernet BNP Paribas, en av Europas ledende aktører innen bank- og finanstjenester.

BNP PARIBAS CARDIF - THE INSURER FOR A CHANGING WORLD

BNP Paribas Cardif er et globalt forsikringsselskap som er verdensledende innen lånebeskyttelse. Vi er eksperter på å oppdage og analysere trender som påvirker våre kunders liv.

I en verden i rask endring hvor nye forbruksvaner, demografiske trender og digital atferd stadig dukker opp, presenterer vi nye tjenester og løsninger tilpasset nye forhold. Vi er - The insurer for a changing world.

Vi gjør forsikring mer tilgjengelig
Forsikringer kan være vanskelige å forstå og inneholde mange detaljer. Det er ikke slik vi vil ha det. Du som kunde må forstå hva forsikringen din inneholder, hva som kreves for å få erstatning og hvordan du enkelt kan fremme et krav. Derfor unngår vi komplisert språkbruk og gjør det enklere for deg å melde en skade digitalt.

Vi skaper trygghet
Vårt viktigste oppdrag er å tilby trygghet gjennom våre forsikringer, slik at våre kunder tør å realisere drømmene sine. Når du kjøper ny bil, ny bolig eller ønsker å pusse opp boligen din, kan vår låne- og betalingsbeskyttelse gi trygghet for deg og din familie. Våre forsikringer formidles gjennom våre samarbeidspartnere. Kontakt din bank eller långiver dersom du er interessert i lånebeskyttelse fra oss.